aysimaninveprensinannesi Merhaba hamis anneler 10 haftalik gebeyim cumartesi kanama oldu ve hastaneye yatis yaptilar dun ultrasona tutuldu icerde kanama devam ediyormus basina gelen var mi hala hastanedeyim…
zezeyyy aysimaninveprensinannesi 11 haftalıkken yaşadım 3 gün sürdü ve baya şakır şakır kanamam oldu kan uyuşmazlığımız vardı iğne yapıldı progestan kullandım 1 ay çok şükür 32 haftalık olduk 🙂
Fundasrc-2 aysimaninveprensinannesi benimde aynı durum oldu plasenta previa denildi yani bebeğin eşi rahim agzındaymış doktorunu iyi seç kimisi sadece prulaton verip gönderiyor . Kasılma olmaması için vitaminler veriyorlar magnezyum kalsiyum d vitamini demir vermişti birde progestan hapını ve iğnesini kullandım tuvalet ve yemek harici kalkmadım ilişki yasak agır kaldırmak iş yapmak kesinlikle yasak ona ragmen hala kanama alanı gecmedi umarım senin gecer 22 haftaya geldim bu arada.
Mmhtpmhmt04 aysimaninveprensinannesi benim başıma geldi kese etrafında kanama alanı vardı. 6. 8. Ve 12. Haftalarda kanamam oldu 3 sefer hastanrde yattım. Sonrasında progestan kullandım 34. Haftama kadar 37+4 te de doğum yaptım. Kanama miktarınızı bilmiyorum ama benimki 12. Haftamda cok fazlaydi adet kanaması gibi pıhtıli kesin düştü diye aglayarak hastaneye gittim. Sonra atlattım tabiki bebişim yanımda yatiyor. Moralinizi bozmayın atlatirsiniz hayırlısıyla sürekli yatın bol bol dua edin çok geçmiş olsun ve unutmayın güzel şeyler düşünün
pamuk_anne aysimaninveprensinannesi 11+5te ortada hiçbir şey yokken ayağa kalkmamla kan boşaldi. Öyle bi kan ki ayak bileklerime kadar indi ben altıma kaçırdım falan sandım. Acilen hastaneye gittik 1 gece yatış verdiler sabahına plasenta previa dediler. Yani plasenta rahim ağzına yakınmış veya orayı kapatmış işte her neyse. İlerleyen haftalar da geçebilir dediler. Kanama bir süre leke olarak yine devam etti çok şükür bir haftadır leke falan da yok. 16+2yiz şu an.
aysimaninveprensinannesi zezeyyy onunla gecmis olsun bizde uyusmazlik yok kanamada cok azdi ama ic kanama dediler kafam karisti burdaki annelerdende yardim almak icin sordm 😍😍
Fundasrc-2 zezeyyy ayy ne güzel saglıkla kucagınıza alın inşallah banada dua edin nolur bende o günlere geleyim
Cemre06 aysimaninveprensinannesi benimde kanama alanım var bende 11 haftalıkken yaşadım progestan vajina dan alıyoruöm günde iki kez doktor kanama alanının hemen geçmeyeceğini bebek büyüdükçe baskı yaptıkça kan alanı küçülür kaybolur dedi
aysimaninveprensinannesi Fundasrc-2 insallah sizde bu durumda olan diger anneler kucagimiza aliriz bebeklermizi… ben suan acilden geldim yattim bilmiyorum en son ne diyeceklerni
aysimaninveprensinannesi Mmhtpmhmt04 cok sukur ne guzel konusmussunuz benim kanamam sadece bi su bardagin alti kadardi camasiri kirletmisti sonrasinda olmadi ultrasonda ic kanama dediler.
Mmhtpmhmt04 aysimaninveprensinannesi duygularınızı anlayabiliyorum çok zor korkuyorsunuz ben 9 ay boyunca o psikolojiyi atamadım sürekli acaba yine mi geliyor diye bakıyordum sürekli ama çok şükür gecti gitti. Bol bol dua ettim insallah sizde sağlıklı bir sekilde bebisinizi kucağınıza alırsınız