tugsef33 Arkadaşlar sabah test yaptım silik çizgi çıktı erken gebelik yaptım daha belirgin çıktı adetime 2 gün var kan verdim sabah 11.8 çıktı sanırım geç döllenme sizce normal mi artar mı böyle birşey yaşayan var mı? 
Elifdikel tugsef33 2 gün sonra tekrar kan verin iki katı artmasi lazım takip edin hayırlı olsun inslalah sağlıklı bir gebeliktir
Lilis tugsef33 sorun yok bence erken döllenmede nasıl yüksek çıkıyorsa geç döllenme de düşük çıkar normal mantıken zaten bence 3 gün sonra gidin tekrar
Babyarel tugsef33 evet artıyor inşallah sağlıkla ilerler değer 3000 olana kadar beta takibi yaptırın 2 günde bir değer 3000 lerde olunca kese görünüyor hayırlı olsun
tugsef33 Pazartesi doktoruma gideceğim zaten tekrar bakar kan değerlerime yalnız ben duramıyorum bugün tekrar idrar testi yaptım hani koyulaşma var mı vs diye çok şükür kpyulaştu baya inşallah böyle gider hayırlı şekilde Rabbim isteyen herkese nasip etsin
tugsef33 Lilis bugün gittim dış gebelik yok dedi doktor 183 çıktı sonucum çok şükür geç döllenme evet, bu konuya giremedim yeni konu açmak zorunda kaldım konu silebiliyor muyuz aceba uygulamayı yeni indirdim de