yasemin333 cansuyldz33 şuan orda değilim ama Mersinliyim biz de oğlumla 35+3 doğum için geleceğim inşallah 10 gün sonra 🧒🏻🤗
Trabzon6161 cansuyldz33 biz daha yeni öğrendik hangi hocaya gidiyorsunuz city hospital türkan hanima başladım ben ınsaallah iyidir
Minikmucize33 cansuyldz33 ay bende orda değilim evlenip başka yerde yaşayanlardannnım az kaldı benimde doğum ailemin yanında olucak inşallah 29+3 buradaki son işlerimi halledip ay sonu gelmeyi planlıyorum