Bugün 38 haftalığım çayı muayenesi yapıldı doktor biraz canın acıdı evet dedi ki öyle de oldu ama ordan sonra yürüyüş yaptım eve geldim falan hafif sümüksü alıntı geldi çok az da kan nişan mı zorladığı için mi öyle oldu acaba kanama olursa normal sıkıntı yapma dedi ama kafam karışık