KezibanUan Akyuz56325 kaç haftalık hamilesin ??? Arkadaşım 5 haftalık hamileyken değeri bundan yüksekti canım amakiz değildi 😇
Dykdyk Akyuz56325 İkiz gebelik kan değeri ile belli olmaz ultrasonda belli olur benim 630 çıkmıştı ikiz bekliyorum mesela
DnHazrlklar Canım sanmıyorum benim de 5833 tü ama tek ikiz gebeliklerde daha da yüksek çıkıyor diye biliyorum bir de beta hcgden belli olmuyor o keseleri görmek lazım 😘
Akyuz56325 Keseyi gördüm dedi ama net bisey soylemedi bide 2gun once değerim 792 cikmisti simdi yaptim 2881 cikti