Esrelf Haticeyakup gebeliğiniz normalse niye kendinizi strese sokuyorsunuz ki? Kontrollere düzenli gidin. İlaçlarınızı düzenli alın. Kendinize dikkat edin. Doktorunuza güveniyorsanız bir problem olmayacaktır.