Kvsraykt geç döllenmeden farklı bişey mi bu? Gelişim geriliği olduğunu dr mu söylüyor? Çünkü bende gittiğimde 8 haftalık sanıyordum dr regl tarihimi düzenledi ve geç yumurtlama olmuş dedi. Şuanda da başka dr lara gittiğimde son adet tarihimi soruyorlar durumu açıklıyorum diyolar ki tamam biz size söylenen adet tarihini baz alıcaz o zaman ve kontrol edildiğinde haftasıyla uyumlu diyorlar. Bu durumdan farklı bişey sanırım sizde olan gelişim geriliği gibi bişey mi görüyorlar acaba?