minnakveben biraz zorludur evet ama alışıyor insan bebeği için diyet her türlü şart maalesef ama insülin kullanıldığı zaman o kadar zor bir diyet olmuyor tabi diyetisyeni iyi seçmeniz gerek 3 ana 3 ara öğün olarak beslenme ayarlanıyor anne kiloyu az alıyor bebek çok güzel gelişiyor ben 35+5 haftalık hamileyim 24. Haftamdan beri insülin kullanıyorum toplamda 6,5 kilo aldım ve bebeğim gayet sağlıklı ve uzun boylu 🤗 korkulacak bir şey yok şükür