[silindi] https://hizliresim.com/LOycC2 kızlar dün hormon testi için kan vermiştim sonuçlarım bu şekilde süt hormonum yüksek çıktı. Doktor bu şekilde hamile kalmazsın dedi ilaç verdi. Bu sekilde olup hamile kalan var mı? Hamile kalamazsın deyince çok üzüldüm. Geçiyor mu? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Elbet-birgun-kavusacagiz [silindi] evet gebe kalmaya engel yuksekligi ama ilacla dusuyo merak etmeyin
MinikMucizem23 [silindi] Canım öncelikle kafaya takmayı bırakacaksın bu hormon stres hormonu 6 yıldır savaşıyorum tabi ki evli değildim evleneli 6 ay oldu sürekli doxtinex veriyordu doktor evlendim yine ölçtürdüm yine yüksek ilaç kullandım pazartesi perşembe yarım yarım evliliğimin 2. Ayı hamile kalmışım hemen ilacı bıraktım tabi bu sırada ovülasyon testi de kullandım yani bu hormon ilaçla direkt normal seviyeye inen bir hormon canım şuan 17 haftalık olduk Bile rabbim gönlüne göre versin inşallah 💙🌺
Elifgokce [silindi] benimde aynı sorunum vardı süt hormonum faZladı ama adetlerim düzensiz diye gitmiştim meğer hamile kalmama engelmiş doktor bana doğum kontrol hapı verdi 40 gün kullandım bitince hamile kaldım korkmayın tedavi edilmeyecek bişey değil İnşAllah kalırsınız☺️
[silindi] Elbet-birgun-kavusacagiz inşallah canım hamile kalamazsın deyince birden şok oldum aklimda o kaldı sadece
[silindi] MinikMucizem23 şuan gönlünden bana bı dua eder misin Allah rızası için 🙏🏻 aynen ilaç verdi pazartesi Perşembe yarım kullanacaksın 4 hafta ilişkiden uzak durun sonraki 5 ay içinde olur dedi. Kafaya takma dedi.ama olamz deyince kötü oldum. Sen ilacı ne kadar kullandın bana 8 hafta dedi
Anne88 Ne ilacı verdi doktor benim de yüksek çıktı ama vermedi ilk başta 57 çıktı bidaha kan verdim 29 çıktı sınırda dedi vermedi ben de bunu yüzünden hamile kalamıyorum
[silindi] Anne88 ilaca bakmadım canım eşim alacak ama söylerim alınca pazartesi Perşembe yarım kullan dedi sadece
miniko_2308 Anne88 dostinex diye bir ilaç var, içinde 8 tane oluyor, haftada bir kullanıyorsunuz, 25 sınır deniyor. Ben 4 hafta kullandım 35′ten 0,89′a düştü. Bence en azından 2-3 hafta da olsa kullanmalısınız
Kbranr38 Anne88 canım bende 2 ay düzenli dostinex kullandım Pazartesi perşembe yarım Benin değerlerim de 50 çıkmıştı ilacım bitti test yaptırdım puan 6,5 çıktı değerim çok düştü ilacı bıraktım yumurta geliştirme ilacı verdi klomen 5 gün de onu kullandım şimdi bekliyorum adetim gecikecek mi
MinikMucizem23 [silindi] Hiç kötü olma canım tedavisiz bi hastalık değil sonuçta hamilelikte yükselen bir hormon o yüzden gebe kalma şansını düşürüyor sana canı gönülden dua ediyorum rabbim ne muradın ne isteğin varsa nasip etsin İnşAllah en önemlisi stresten uzak dur canım 🤲🙏🌺
[silindi] MinikMucizem23 Allah razı olsun bebeğini de sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻☺️ o melek nasibine bizlerinde kucaklarını boş bırakmasın Rabbim 🤲🏻🍓
Elifgokce [silindi] yok hayır Prada doktorun sana demek istediği hormonları dengelemeden kalma olasılığının olması ama ilaç ile düzene giriyor sıkma kendini
[silindi] MinikMucizem23 bana 8 hafta kullan dedi bu da 2 ay a tekabül ediyor ilk ay korunacağım 2. Ay ilacı kullanırken korumasam olur mu?
MinikMucizem23 [silindi] aynen öyle olmuş canım zaten korunmadığım için ilacı içmedim içmemek gerekiyormuş hamilelikte diye
[silindi] gizemozdemir1990 6 aydır evliyim. Çok erken evet ama bebek düşünüyoruz ve 5 aydır boş geçti. Çok kafaya taktım 😔 5 aydır bu mu neden acaba düşük ama
MinikMucizem23 [silindi] Doktorun daha iyi bilir canım ama ilacı kullanırken hamile kalanlarda oluyor belki öyle olacak senin de doktor nasıl dediyse öyle yap