Serpil-3 Ceylaan ben önceki iki doğumda da giymedim ama bu sefer giymeyi düşünüyorum deneyecem en azından
mercimeginanne Ceylaan kuzenimin eşi sezeryan oldu o kullanıyır çok memnunum dedi şindi bn alıp deniycem de doktor kontrolümü bekliyorum instagramdan almış https://instagram.com/sedefkaymakkorsetayt?igshid=l61m5tw178xb
1prenses1prens-moms Ceylaan ben normal korse aldım ama korse tayt ta alicam kullananlar cok memnun ise yarayacağını düşünüyorum
mercimeginanne Ceylaan 1 ay sonra kullanmaya başladım ağrım çoktu benim dedi ama bir kaç kişiden de 10 gün sonra kullandıklarını duydum 🤷🏻♀️ Bakalım bende doktoruma sorcam ne zaman kullanabilirim die
Ceylaan 1prenses1prens-moms bende normal korse yerine tayt tercih ettim bakalım 2 gün sonra gelir kullanmaya başlıcam