Havvaoz Kızlar Arnavutköy de oturan var mı hangi doktorlara gidiyorsunuz öneriniz var mı doktor hakkında ?
Aras_bebek Havvaoz ben arnavutköyde oturuyorum irfan beye gidiyorum onun dışında başakşehir çam ve sakuraya gidiyorum doğumuda orda yapmayı düşünüyorum
Seliiinn Annemler orda oturuyor çoğu çevrem orda ama genelde başka yerde ki hastaneleri tercih ediyolar orda pek seçenek yok gibi
Havvaoz Aras_bebek 2 sinide aynı anda mum gidiyorsunuz bende irfan beye gidiyorum ama normal doğum yapmıyo maalesef sezeryan olursam sanırım yine inan olurum