Ebruusimsekk 37+6 çatı muanesi oldum muane de çok zorlamadı aslında doktorum açılman artmasın gayet iyi çatın dedi ama muaneden 5 saat geçti hala karnım ağrıyo adet ağrısı gibi lekelenme kanama yok var mı benim gibi olan
Ninam Ebruusimsekk benimde başta yoktu 38 olduk bugün çarı muayenesi oldu hafif kanama oldu bende yatyrm kafam karışık noluyor acaba :(
Fatocan47 Ebruusimsekk muaneden kaynakli olabilir agri devamliysa dogum dgl aralikli geliyorsa dogum sancisi olabilir
Mondly Ebruusimsekk sabah 9 da çatı muayenesi oldum öğlen 3 de sancılarım başladı ertesi gün doğurdum yani zorlamayayım demiş ama o muayene doğumu da başlatabiliyor belin ağrıyorsa kasığın ağrıyorsa ağrı otursan da yürüsen de yatsan da geçmiyorsa ve gittikçe sanki artıyor gibiyse bir ılık duş al yat eğer hala ağrı devam ediyorsa bi dakika tut bak bakalım ağrı kaç dakika da bir girip çıkıyor eğer düzenli şekilde geliyorsa bil ki doğum sancın başlamış
Susam1 Ebruusimsekk bu haftada mı oluyor çatı muayenesi ben 33 oluyorum ama demedş hiç çatı muayenesi olacaksın diye zamanı mı var ki acaba dedim bide ne yapıyor bu muayenede canım
MervErdo Haftan itibariyle düşününce normaldir bence bebek hareketinde sıkıntı yoksa bekle baktın sancıların sıklaşıyo duramıyosun gidersin hastaneye
Fatocan47 Ninam muaneden kaynakli olabilir eģer özele gidiyorsaniz doktorunuzu arayin devletse acile gidin ne olur ne olmaz
shryldrm Ninam nişanın daha önce gelmediyse sümüksü bir yapıda geliyorsa kanama nişanın geliyor olabilir Doğum nişan geldikten sonra hemen olacak diye bir durum yok onu da belirteyim benim nişan geldikten on gün sonra olmuştu ☺️
MervErdo Ebruusimsekk yok hayır bişel olduğundan değil dr bana hep bebeğinin hareketlerine dikkat et hareket ediyosa gerisi normal diyo da ondan dedim
Fatocan47 Ebruusimsekk kanama yoksa bebek hareketileri varsa korkma uzaniyorsan kalk yürü hareket et ayaktaysan uzan yan dön
Ebruusimsekk Fatocan47 bebek bu aralar eskiye göre daha az hareket ediyo bugüne özel birşey değil ama korktum şimdi siz öyle diyince
Fatocan47 Ebruusimsekk sizinle ayni haftadayiz geçen gün doktor bu haftalarda azalma olabilir normal dedi yeri daraliyor misal 3 4 saat kesintisiz hareket etmezse gel dedi 5 10 dkkada bi sancin olursa suyun gelirse kanama olursa gel demisti tabi her gebelik ayni deģil endşe ediyorsaniz gidin görünün inşAllah bi sorun yoktur
Ebruusimsekk Fatocan47 bana da aynı şeyleri söylemişti doktorum sancım sanki biraz hafifledi bebekte bir iki kımıldadı çok şükür
Ebruusimsekk Susam1 doğuma yakınken yapılıyo benim bebek zaten kanalda uzun zamandır sancım da vardı biraz o yüzden açıklık var mı çatı müsait mi normal doğuma diye baktı eldiven giyip parmağına jel sürüp parmaklarıyla ölçüyo alttan muane ediyo
Mondly Ebruusimsekk Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin eğer artmıyorsa doktoruna bi sor ne olur ne olmaz
Ebruusimsekk Mondly amin canım hepimizin 🙏🏻 Azaldı sanki baya hastaneye yakınım doktoruma geceleri ulaşabileceğim bir numara yok malesef kendimi dinlicem bu gece