Anne88 Aranızda hamile olmayıpta folik asit kullanan varmı faydaları varmı bende kullanıp kullanmamak arasında kararsızım ama gebeliğe hazırlıyormuş diye duydum öylemi
Patisever Anne88 gebelik düşünmeden 3 ay öncesinde başlamanın faydalı olduğunu söylüyor doktorlar. Zaten gebelikte kullanacaksın öncesinde sağlıklı gebelik geçirmek için tavsiye ediyorlar .
Mlk8 Anne88 iki gebeligimde de hic oncesinde kullanmadım ilk gebeligimde hamile olduğumu öğrenince doktor verdi.simdiki gebeligimde de biraz geç öğrendiğim için farklı bir multi vitamin başlattı.zaten yediğin şeylerde var dedi doktor gerek görmedi.illa ki şart olan bisey değil hele ki beslenmesine özen gösteren biriyseniz hamilelik sürecinde de dikkat ederseniz hic bisey olmaz allahin izniyle.
Anne88 hilal8689 Peki doktorun yazması mı gerekiyor eczaneden alabiliyormuyum biz çocuk düşünüyoruz iki Aydan beri de belki bi faydası olur
Ummumuhammed Benim doktorum kullanmamı tavsiye etmişti, bi ara bıraktım. Şimdi yeniden Folicus başladım :)
Ummumuhammed Doktorun yazmasına gerek yok diye biliyorum, son başladığıma eczanecimin tavsiyesiyle başladım. 50 lira 3 aylık 400 mg olarak 8 gündür kullanıyorum
hilal8689 Doktor yazmadan da kullanılabilir fakat çocuk düşündüğünüz için öncesinde doktora görünmekte fayda var. Hepatit vs var mı diye kan testi yapıyorlar. Bence bir doktora gidip görünmenizde fayda var.