bltern1 cok normal endise etmeyin erken dogum olmasaydi da ilk haftalarda odemi attiklari icin kilo kaybi oluyor yeni doganlarda yine de doktorunuza sorun tabi ki iciniz rahat etsin, cabucak toparliyorlar siz hic uzulmeyin 😊 hayirli ugurlu olsun bebeginiz de allah saglicakla buyutmeyi nasip etsin insallah 🌸