SultanKobak Bu gün 39+3 olduk ama benim minik adamım o kadar rahat ki bir türlü aşağı inmedi doktorum yarın ameliyatla alacak ☺️ Bizim için bol bol dua edin kızçeler 🙏
Beyziikoo SultanKobak Hayırla sağlıkla gelsin inşaAllah 👐🦋 Doğum pozisyonu mu almadı bebeğiniz yoksa kanala mı inmedi 🤗
SultanKobak Beyziikoo geçen hafta kanala doğru kafasını çevirmişti doktor bekleyelim dedi bugün gittim kendini top yapmış midemin oraya toplamış doktorda bu saatten sonra inmesi mucize olur bence alalım dedi 🙈
Beyziikoo SultanKobak Yaa minnoşa bak pozisyon değiştirmiş hemen 🙈 Ama son dk bile dönen oluyormuş beklemeniz de sıkıntı yoksa bekleyebilirsiniz🤗🤗
SultanKobak Beyziikoo çok istedim beklemeyi ama çatı muayenesi yaptı doktorum istersen doğurursun ama çok dar risk almayalım deyince kabul etmek zorunda kaldım 😕