secoz Kızlar merhaba, ben doğum kontrol hapı kullanırken hamile kaldım, saati tutturamadığım unuttuğum iÇin sanırım neyse erkenden bebeği fark ettim 😊 ama fark ettikten 1 gün önce hap kullanmıştım bebeğe bi zararı olur mu yaşayan varmı ?
gizemozdemir1990 secoz 2 doktor sorun olmaz demis ama biz sorun olur dersek dert edeceksiniz oyle mi?