Deletedmom0067
Gulkar kızlar bildiğim kadarıyla açılma olma olasılığı 38 . Haftadan sonra ama o haftada doktorlar sezryana alıyorlar zaten. arka arkaya gebe kalanlarda olasılık daha yüksek sizin bir yıl olmuş gayet iyi. Benim 8 ay var doğum ve ikinci gebelik arası bende de ara ara sızlama oluyor. açılma olursa -ki Allah korusun- ağrı ve kanama olur diye tahmin ediyorum.