Engzlevlt Merhaba anneler benim gibi kistle hamile olan var mı ama benim kistimin boyutu biraz büyük 8 cm böyle olan var mı bilgisi olan var mı yazabilirler mi
Alyaesmaa Engzlevlt Bir tanıdıgım oyle olmustu baya buyuktu kisti gitdige buyudugu ıcın bebegı sıkıstırmasın dıye aldılar kisti hamıleyken. Şu an bı sıkıntı yok hamılelıgıne devam edıyor.