Selammmmm annelerrr şimdi az önce Dr geldim 14+1im cinsiyet için Dr ablama söylesin diye ablamla gittik bende eşimle ve ailemle öğrenmek için balon patlatmak istiyorum neyse Dr benzettiğini söylemiş ablama sizce değişir mi ablam burda yaşamıyor şehir dışında pazar günü gidecek bana yardım edecek cmrt için sizce beklemeli miyim yoksa değişmez mi patlatım mı balonu :) fotoğraf da ekte 🤷♀️