Kızlar merhaba, daha önce düşüğüm olduğu için bu gebeliğim de çok dikkatli davrandım 3 haftadır hep yatıyorum ama doktor düşük tehliken yok demişti. Bugün biraz temizlik yapıyım dedim sadece mutfağı süpürdüm ama kasığıma ağrı girdi bıçak saplanıyo gibi sanki. Bu arada 7+4 haftalık gebeyim. Bebek böyle kolay düşmez dimi ya çünkü duyuyoruz insanlar ne işler yapiyo bişey olmuyo ama korktum işte