Gamzelim12 31+2 yiz ikizlere bugun ayaga kalmakda zorlanıyorum sancı oluyor ayaga kalkınca baskı olusuyor cocukların hareket ediyorlar buyuk tuvaleteim var ama yapamıom sankı cıkmakda zorlandıgım için olabilirmi bunlar sırtım agrıyor bugun uykulu halım var
Iremozer Gamzelim12 canım aynı hafta ve günüz ikiz benimkilerde sağ tarafta çok baskı oluyor benimde birazdan ciğer iğnesi olmaya gidicem ama zorlanıyorum yani
Asmp Gamzelim12 canım ani kilo artışı oldu mu ya da çok kilo aldın mı?Fazla kiloyla hamile kaldın mı?Bunlarda bazen etkiliyormuş da o yüzden sordum ama korkma riskli dönemin geçmiş ve sağlıkla al kucağına inşallah
Ayca00 Gamzelim12 bende 34+5 ikizlere hamileyim 🤰🏻 ah canım ah bu haftalara gel de ağrıyı baskıyı sancıyı gör çok zor çok ama yine de şükürler olsun onlar iyi olsunlar da katlanılıyor bir şekilde 🥰
Gamzelim12 Iremozer 30 haftanın başında gittim şimdi 33 hftalıkken gidicem kontrole bugun böyleyim anlayamadım da neden oluyor
Iremozer Gamzelim12 yat dinlen bol bol canım ben hep öyleyim sağolsun eşim evi topluyor ben bi yemeğe kalkıyorum aperatif şeyler onlarda bizim için çok önemli haftalar
Iremozer Gamzelim12 canım bence bir acile git ya Allah korusun sancı falan çıkar belki tuvalet çıkamadığını da söylersin bi ilaç verirler belki
Gamzelim12 Iremozer bi keresinde daha sancılı olmuştu tuvalete cıkımca rahatlamıştım dedim herslde dogurcam şimdi bugunde gaz sancısı tuvalete cıkamadıgımdan bırazda rahatım ama hala tuvalete cıkamadım devm ederse gidicegim ne kotu hamilelikde gaz sancısı tuvalete cıkamamak