Ylnzkus12 bizden hem para aldılar hem ilk 3 ay hiç idrar tahlili yapmadılar, doğru dürüst ilgilenmediler bile, üstüne 4.ayda enfeksiyon sebebiyle kesem patladı ve düşük yaptım. Özel hastaneler para odaklı ve rezalet durumda devlet daha beter ne yapacağımızı şaşırdık.