Aysunduruu Az önce yaşadığım bı problemden sonra isim yazmaktan çok çekiniyorum ama postunuzu görünce dayanamadım. Ne güzel içinize sinmiş ve size de özel bi anlam katmış valla çok güzel olmuş ♥️ İsmiyle yaşasın paşa inşallah.. Gönlünüze de sindiyse hiç umursamayın kimseyi 🌼