
İlk gebeliğimde 9 haftalıkken kalbi durdu bir kere de dış gebelik yaşadım kromozom testi normal ama pıhtılaşma böyle çıktı. Genetik doktoru hafif düzeyde var çok önemli değil ama kadın doğumcu karar verir belki kan sulandırıcı başlar bilemem dedi anlayan var mı sonuçtan ya da benim gibi çıkanlar ne kullandı?