EceGulec35 Merhaba anneler 🤗 hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu geçiren ve ilaçsız iyileşme süreci izleyen varmı. ? Varsa neler yaptınızzz
Aysealty EceGulec35 benim artık kronikleşti idrar yolunenfeksiyonu zaten hamilelikte cok sık oluyomus geçen gün kontrolümde söyledim doktora mikrop yoksa sorun yok iltihap hep oluyor gebelikte dedi kültür testi yaptı sonucuna göre ilaç kullanabilirmism mikrop çıkarsa
Nurglnsal EceGulec35 ilaç kullanmak istemiyosan bolll su içmen lazım canım ama idrar yollarında enfeksiyon varsa doktoruna danış ilaç al benim çok yanmam falan yoktu rutin kontrolde idrar yolunda enfeksiyon çıktı doktor hemen antibiyotik verdi
Inchkn3510 Benimde evlenmeden öncede oluyo hamileyim yine oldu doktor ilaç verdi ama kullanmadim bol bol su ictim ve sık sık taret alıp kurulayip çamaşırımı ıslandıkca degistirdim simdi çok şükür yanma kaşınma ws yok