fatma-kpnk Geçen hafta cuma günü kan testi vermiştim bta 0.100 çıkmıştı dün tekrar yaptırdım 180 çıktı hemşire bana 4 haftalık dedi.4 haftalıksa neden cuma günü 0.100 çıktı 5 gün sonra 180 çıktı pek bir bilgim yok normal mi kızlar sizce
E-G-E fatma-kpnk kana üç dörtgündür karışmış demekki birde regl gününün ilk gününden itibaren sayılıyor yani normal🙏🏻 Hayırlı olsun banada dua et allah nasip etsin nu mutluluğu banada
Kazeymerfat fatma-kpnk sağlıkla alın kucağınız inş arada bir hafta var nerdeyse rahme 11. Veya 12. Günü yerleşiyor beta hcg salgılamaya öyle başlıyor normal yani 😊
fatma-kpnk E-G-E Rabbim sana da nasip etsin kuzu bende düşük yaşadım daha önce sevinmeye bile korkuyorum inşAllah Rabbim herkese sağlıklı evlat verir bize de 💕
E-G-E fatma-kpnk teşekkür ederim canım allahım bir daha yaşatmasın kötü durumları sağlıkla gelsin bebeğin 🤗