Esraaaaa2 merhaba
pko vardı bende de ama inanın çok engelleyen bişy değil..rahmim de y şeklinde idi.rahim filmi çekildiğim ay hamile kaldım.hatta doktorum eşimin sperm testi için de bi ürologa görünebilir demişti pandemi var hem de eşimi strese sokmiyim diye hemen gitmeyelim dedik.o ay hamile kaldım.kalmasam üç ay yumurta takibi yapacaktı doktorum yine olmazsa aşılama yaparız demişti.sizin de kısa sürede olur inşallah.kesinlikle kendinizi şartlamayın zaten bi şekilde hamile kalacağım tip da ilerledi diye düşünüp salın kendinizi.bende öyle oldu açıkçası doktora rahim filmine ben salma psikolojisine bağlıyorum :)