Merhaba arkadaşlar
hafta sonu içim Ankara’dan Adana’ya gitmeyi düşünüyoruz kendi aracımızla gidicez ama sorun olur mu yolculuk sizce? 10haftalık hamileyim sıvı birikmesi görmüştü doktorum ilaç filan kullanıyorum
Doktoruma sordum kendini yorma canım dedi sadece ne anlamam gerekiyor sizce bundan?
aynı durumda olan yolculuk yapan var mıydı aranızda tecrübelerinizi beklerim..