citlenbigim2212 Sevgili anneler ve anne adayları duyduğum bir bilginin doğruluğunu onaylar mısınız duyduğuma göre hamilelikte maydonoz yemek veya maydonoz suyu içmek düşüğe neden oluyormuş bu sizce doğru mu yoksa bir hurafeden ibaret mi?
birprensesvebirprensannesi citlenbigim2212 Evet suyunun düşük yaptığını duydum canım maydanozuda abartmadığın sürece yiyebilirsiniz
Esraadem citlenbigim2212 hamileliğin ilk başlarında yasak kendiside suyuda kesinlikle yasak , ilerleyen zamanlarda da yine suyu yasak , kendiside çok nadir çok az bir şey olmaz
ozlemak42 citlenbigim2212 arastirirsan dogrulugunu görürsün canım çünkü maydanoz la regli tarihini erkene cekme yapila biliyor söktürücü özelliği var reglisi gecikenler bunu uyguluyor ancak diyemem ki tamamen yeme çok az miktarda 3 4 dal kadar yiyebilirsin ben yiyordum
Engzlevlt Maydanoz yenebilir ama abartılmayacağı sürece ama maydanoz suyu içmek gerçekten düşüğe yol açabiliyor
sabirsizannecik Canım dozunda yiyebilrsin diye biliyorum ama suyunu önermiyorlar yani ben böyle biliyorum kesin bilgisi olan birileri vardır illa doktoruna sormuş olan
citlenbigim2212 Esraadem ben şuan 4 haftalık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri yemedim yemeyim o zaman
birprensesvebirprensannesi Buketttttt Bitki çayları. İyi yıkanmamış sebzeler toksoplazmaya yol açıyor oda düşüğe sebebiyet veriyor, civa içeren balıklar bildiklerim bunlar
citlenbigim2212 escmrk bende salatada yada dolmada kullanıyorum normalde ama bunu duyduğumdan beri korkudan kullanamıyorum
escmrk citlenbigim2212 ne kadar kullanıyoruz ki sanki ödem söktürücü olarak suyunu içmediğimiz sürece bi sorun yok bence
birprensesvebirprensannesi citlenbigim2212 Evet oda çok abartılmadığı sürece 1 kupaya izin veriyorlar. Hasta olduğumda doktora sormuştum 1 kupa icebilirsin demişti
citlenbigim2212 birprensesvebirprensannesi bana çok içme sadece bir kupa falan demedi ıhlamur için illa bişey içeceksen ıhlamur içeceksin dedi