gizemozdemir1990 [silindi] ben 30. Haftadayim 2 haftadir belli belirsiz bir cizgi var ama cok hafif. herkeste cikmyormus o cizgi
NESLIHAN_ Adetim geçikti 4 hafta 2 gunken test yaptım biri net diğeri silik çizikdi hamile olduğumu öğrendim şuan 7+5
[silindi] Yaa yeterli aciklamayi yapmamisim sanırım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🙈 karinda beliren kahverengi cizgiden bahsetmek istemiştim 😅
sibel20 37 haftalığım ; geçen haftalarda göbeğin üzerine doğru belirmeye başladı ama rengi kahverengi ve belirgin değil ; ince bir çizgi şeklinde 😌
[silindi] gizemozdemir1990 benm de ilk gebeligimde gec çıkmıştı bu sefer 15. Haftadan belirmeye başladı şaşırdım açıkçası 😊