Nesityyy Bu testler gebeliğin başında yapılan testlerdi bende. Rubella vs özele giriyor. Ocaktan itibaren B12 lere de devlette bakılmıyormuş. Bu ay B12 testimi tıp merkezinde 60 tl ye yaptırdım. D vitaminine de bakmıyorlar sağlık ocağında. Onuda 110 tl dedi tıp merkezi.
Hemogram, Ferritin, Glukoz, Tsh olanlara bakar diğerlerini özelde yaptırman gerek. Hastanedense Tıp merkezlerinde daha uygun oluyor.