momm1 senakhrmn benimde bir gün çok hareketliyse diğer iki gün. Hareketi az Anlamadım🙄 korkutuyor beni. Hatta bugün karnımı sallıyorumki bi tekmüklesin ama yook Şimdi tatlı yedimde hareket etti🥰
senakhrmn momm1 Öyle ya iyice azaldı hareketleri. Sadece böyle arada sertleşiyor bir tarafta o kadar tek hareketi bu. Doktoruma sormuştum dün normal dedi,yeri daraldı dedi.
gunes011 Nidanurfirat momm1 ayniyiz inanilmaz bel agrisii gece uyuyama agrilar sancilar basladi bndede
Mbuse Hani sonlara gelince enerji doluyordu insan 😅 uykudan yerimden kalkamıyorum ama rahat da edemeğim için asla uyuyamıyorum😃
drysfk momm1 37+5 😇 hergün temizlik, toz alma, plates topu, yürüyüş, yemek… valla sabah 9 dan akşam 7 oturmuyorum nerdeyse 😳 yattıkça hasta oluyorum o yüzden sürekli hareket ediyorum 🥰💪💪
momm1 drysfk Ben de senin gibi yapmaya çalışıyorum ama işte bir öyleyim bir böyleyim idare etmeye çalışıyorum😁😊
Zeydkus momm1 38+2′den selamlar 🙋🏻♀️ bende 37. Haftada sürüngen gibi yaşamıştım resmen hiçbir şekilde enerjim yoktu. Ama çok şükür ki 2 gündür enerji geldi sanki hamile değilmişim gibi hissediyorum 😅
Nurcihn momm1 bende cuma 37 ye gircez ama hep yorgunum sanki hep uyumak.istiyorum 23 günüm kaldı hep uyumak istiyorum
Wonderwoman momm1 38+1 im dün sabah adet ağrısı gibi belde vede kasıklarımda ağrı oldu ama çabuk geçti bu sabah ağrı tekrar oldu daha uzun sürdü 3 4 saat kadar şuan yok ağrı sanırım ben ufaktan dogurucam 😅😅
momm1 Wonderwoman hadi hayırlısı😁 valla ben sanki doğurmıcakmışım gibi hissediyorum. Kız bebekler birde erken gelir diyolarrrr ama neysee🤗