Kızlar
Çalışabilir raporu kaçıncı haftada aldınız? Benim doktorum 31+4 de verdi. 32+0 değil. E devletten de baktım sisteme de işlenmiş rapor.
29 Mart’ta da doğum izini başlama tarihim. Ama iş yerinin hesaplamasına göre 1 hafta daha ileriden hesaplayıp Nisan 7 olarak 37. Hafta gözüküyor. Anlamadım. Bu durumda iş yeri doktorun girmiş olduğu tarihi baz alması gerekmez mi