Nazzeda Minnsanns Yarın 40 haftalık oluyoruz ne gelen var ne giden inanmayın bende öyle beklemiştim 😄
Bittercikolata Minnsanns bizim sülalede de öyle söyleniyor ama benim bı arkadaşım 40. Haftayı gördü sonra sezeryan oldu mecburen çocuğun gelesi yoktu 🤭 bakalım benim miniş kızım ne zaman gelecek 🤗