Kızlar 15 gün önce sezeryan oldum öncede baktığımda izine düzdü şuan sankş açılmış gib ben mi kuruntu yapıyım yoksa gerçekten mi açılmış bilmiyorum
Belkş de kuruntu yapıyorum acaba bşrde artıkdikiş alma gibi bir sey yok değil mi çünkü benim doktorum 40 İn çıkınca ge dedi