Merhaba anneler gece nasıl yatıyorsunuz? Bende bel fıtığı var gün sonuna doğru çok ağrıyor belim ve ancak sırt üstü rahat edip bel agrimin geçtiğini hissediyorum öylede uykuya dalıyorum. Arada kendimi zorlayıp sola yatiyorum ama bu defada belim feci .. Ne yapsam bilemedim doktorum bana son aylar önemli yatış şeklin simdi önemli değil dedi ama internet ve diğer doktorlar öyle söylemiyor ??….