metehaninannesiii Kizlar karnım çok ağrıyor daha dogrusu göbek altındaki yer ağrıyor ne yapsam geçmiyor afedersiniz sabahtan beri gaz var ne yapsam iyi gelir
mucizemmmmmmmm metehaninannesiii dünden belli gazdan maf oldum tek çare çıkarmak gaz hep sancı ağrı yapiyo
Rabiabektas1 metehaninannesiii 5 haftalık hamileyim bende gaz oluyor. Ve karnımın altı doktor normal bebek Rahime yerleşiyor dedi
Betuledem metehaninannesiii çok geçmiş olsun. Yanlış yönlendirmek istemem ama ben böyle çok gaz sancısı çektiğim durumlarda papatya çayı içiyorum. Karnımı yumuşatıyor gaz çıkarmamda da etkisi oluyor beni rahatlatıyor. Siz de bir deneyin isterseniz
metehaninannesiii mucizemmmmmmmm ayağımın altına sıcak su koydum azda olsa rahatladı ama ayağımı çekince yine aynı nerede üşüttüm anlamiyorum
metehaninannesiii Rabiabektas1 ben 14 haftaligim canım bebek çoktan yerleşti de büyük ihtimalle usuttum