Merhaba kızlarr. 40+4 teyim sürekli yaşadığım düzensiz kasılmalardan başka sancım yok. Doktorum her fırsatta sezaryen deyip duruyor hiçbir gerekçe olmadığı halde, ben de normal doğumda diretiyorum bunalmış durumdayım inatçılık mı benimki sizce 😌 bu haftaya kadar sancım yoktu ilk kez sancım çıktı nst de ama ben hissetmiyorum ağrı sızı 🤕 beklemeli miyim tecrübesi olan paylaşsın lütfen 🙏