Almilaaa Kızlarrr bende şükür 23.03.2021 de gece 00:15′de kızımı aldım kucağıma❣️ Doğum hikayemi müsait zamanda yazacağım ilk doğumumdu 🐥 Hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum ❤️
Emineuyar Dogum belirtılernz yoktu demı hıc oyle hatrlıyorum zor oldu mu sancı . Allahım saglıklıca buyutmeyı nasıp etsın bızede dua edın doguralım
Almilaaa Emineuyar hiçbir belirtim yoktu sancım da yoktu doğumu doktor başlattı yaklaşık 12 saat suni sancı çektim zor oldu ama sonu çok güzel☺️ Sizlerin doğumu benden iyi olsun inşallah, Allah herkesi yavrusuna kavuştursun❤️