Esosun ben öyle düşünmüyorum kliniğe gidiyorum evet diğerlerine göre daha fazla para veriyor olabilirim ama zor bir gebelik geçirdim ve en büyük destekçim doktorum her gidişimde evime gitmiş gibi hissettiriyor doğumuma çok az kaldı ortalama 10 gün kadar bebeğim ne zaman gelmek isterse beklemedeyiz tansiyon hastası olmama rağmen beni öyle sakinleştiriyor ki herkesin imkansız dediği normal doğumu bekliyorum şuan doktoruma o kadar büyük minnet borcum var ki o yüzden bu postu açtım sıradan bir şey almak istemiyorum nelere para verilmiyor ki hayatımın en güzel mucizesine kavuşmama vesile olacak kişi ben böyle düşünüyorum 🧚🏻♀️