Damlahtp Kızlar merhaba beşiklerinizi kurdunuz mu tozlanmazsın diye nasıl önlemler alıyosunuz bende kurucam ama tozlanır başedemem diye hergün erteliyorum
Pelin__1 Damlahtp biz kurduk denemek için, bir sıkıntı var mı eksik parça vs baktık sonra sökmeye üşendik. Üstüne kocaman bi örtü örttüm toz olmasın diye 🤷🏻♀️
Blablabla Damlahtp bizimki ahşap beşik. Kurduk üstünde cibinliği var öyle duruyor. Eşyaları yıkarken onları da bi yıkarız beşiği de sileriz diye düşündük
Ebrumihrimah Damlahtp büyüyen beşik olduğu için 1 ay önce kurduk doğuma 2 ay var düzenli toz alıyorum zaten kıyafetleri yikayacagim için çok sorun olmadı toz konusu
Mucizenin_annesi2 Damlahtp ben kurdum üzerine kullanmadığımız bi çarşaf örttüm tazlanmıyo ama doğuma yakın gene temizlerim
Msydn6 Pelin__1 aynen bende 33. Haftamda kurdum ilk oğlumun küçük beşiği vardı çok kullanmamıştık zaten kılıpları yıkayıp kalmıştık kurulunca miss gibi koltu üzeirnden 1.5 sene geçmişti🤗 bende üzerine büyük bi çarşaf örttüm 2 yaşındaki oğlum gidip gidip üzerine çıkıyordu çünkü dağıtıryordu 😂 hem görmedin diye hemde tozlanmasın diye öyle yaptım