Badgirl_ rabbim nasip ettikten sonra hic bsiey olmaz canim onlara merak etme icini ferah tut.ben gecen sene de hamileydim ikizlerim vardi.cocugum gec oldu diye cok pimpirikliydim.surekli dr daydim.ona ramen engel olamadim benden gidislerine.simdi col daha fazla rahatim.ayda 1 dr a gidiyrm istersen 15 gun icinde kontrollere gelebilirsin diyor.ona bile gitmiyrm.kendimi tutuyorum.evhamlanmak iyi deil nasibi olan dagacak ins buna inaniyrm