delettdmom66 Gebeligimin başından beri bu programı kullanıyorum ve çok seviyorum bağlılık yaptı bnde resmen 😊 geleyim bnm doğum hikayeme bn başından beri kndi mi normal doğuma hazr hissetmiyodum ama yaprm ya falan diyodum hep oyuzden burda hep normal doğum hikayeleri okurdum 11 haziran sabh başlamıştı sancılarm belimden Geliyodu hep yarm saat 1 saat arası yalancı sancı 12 hazirana zaten randevum çatı muanesi olcaktm gittim sabh eşimle hastane gecesi yine yalancı sancılarm vardı sabah 10 dk bi geliyodu ultrason yaptılar önce sonra çatı muanesi 40 haftadaym 2cm aclmam vardı eve yolladı bni eve geldik ama duramıyorum ağlıyorum sancıdan hep belimden girdi sancı 18 hazirana kadr dogurmazsan sana sunı sancı vercez demişlerdi tekrr gittim hastaneye yine aclma varmı diye baktılar 4cm açlma var yatş dediler neyse yatsmi yaptrdm eşmle annmi aldı geldi bn sancı odasına geçtm nts bağladı ama bn yatamadm belimin agrisndan gezcem dedm gezdm biraz sonra açlmaya baktılar 5cm sunı sancı bağladılar suyumu patlatilar en fazla yarm saat dayndm sonra bnde ip koptu asistan doktor sürekli oda na geç yat diyodum bna bnde yatamıyorum ağrıdan dedm nts yapmamız lazm geç tatlım oda hadi dedi sunı sancı çkr dedm ne dedi çkr şunu dedm hayr dedi Bn sezeryan istiyorum dedm bu arası devlet hastanesi burda öyle sezeryan yok dedi kndm söktüm atm çktm doğum haneden hemen eşimi buldum bu ara ağlıyorum tabi bni kurtar diye askm dayan bak az kaldı diyo ama bn asla dayanamadm ortalığı birine kattm doktorla eşm konştu zorla hç bsy yaptıramaz olmaz dedi orda bitane hemşire vardı bna farklı eşime farklı konuşyodu esm kabul etmemş sezeryan olmamı imzalamams kağıdı bnde çktm tekrr doğum haneden nie imzalamiyosun dedm bebek geliyomş doğum kanalndaymş riskliymş askm dedi bnada seni yarm saatte alcaz sezryana diyolar dedm eşmle tekrr doktorla konştu tek risk bidaha normal doğum yapmaz demş imzaladk kartları geçtm ameliyatta uyştrdular bni saat 18.10da kzm dünya geldi Bnm hikayemde byle 7 cm aclma sonrası dayanamayıp sezeryan yaptrdm normal doğumu başaranlar gecercekten çok güçlüler
Powermom delettdmom66 Rabbim sağlıcakla büyütmeni nasip etsin yavrunu inşallah canım🐣 Gerçekten benide endişelendiriyor bu konu okadar güçlü olabilecekmiyim diye allahım bana ve tüm bebeğini bekleyenlere yardım etsin 😢❤🙏
seliminannesii delettdmom66 7 cm acikliktan sonra sezeryan istemen o kadar acidan sonra cok degisik 💆♀️
delettdmom66 seliminannesii sadece belden hissediyodum hastaneye gitmeden önce orda sunı sancı verilip suyumu patlatiklarnda dayanamadım