Normal doğum için çok direndim.Çok istedim ama bebeğim dönmediği için mecbur sezeryan dediler.Ne dualar neler neler yaptım ama olmayınca olmuyor.Ve 10 Mart 2021 saat 9.00sezeryana alındım doktorum spinal yapacağını söyledi çünkü genel anestezi bebeğe de geçer dedi.Kabul ettim ben en büyük korkum zor toparlanmak ve baş ağrısı yaşamları. Saat 9.17 de bebeğimiz kucağıma verdiler ama benim çıkmam 9.50 yi buldu.Doktorum içimi öyle güzel temizledi ki normal doğum gibi oldum 4 saatte uyuşmalar geçti ve 5. Saatte ayağa kalktım.Acım ağrım sızım asla olmadı.Şuan 14 gün oldu zıplıyorum ve yüzüstü bile yatabiliyorum.İlk gece o kadar çok yürüdüğüm halde gazım çıkmadı doktorum lağman yaptırdı.Sabaha çok rahatladım.Ertesi gün çıktılar 7 gün kan sulandırıcı iğne ile kanamalarım çok iyi oldu.bol şu ve ılık bal şerbeti içtim sabah akşam hem kolay toparlandım.Hemde bağırsaklarım temizlendi.Sezeryan sonrası 4 kg vermişken şuan aldığım tüm kiloları verdim ve her geçen gün vermeye devam ediyorum.75 kg ile hamile kaldım 86.600 ile doğum yaptım şuan 76 kg oldum.Bol bol emzirin moralinizi yüksek tutun.Rabbim herkesim tez zamanda sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.Çok uzun oldu K bakmayın istediğiniz soruyu sorabilirsiniz.Zevkle cevaplarım