Kızlar ben idrar tahlili verdim bulunduğum yerdeki hastenedeki doktora bugün randevum vardı aradılar doktor rahatsızlanmış falan diye zaten bi tane doktor var doğru düzgün ilgilenmiyor bile neyse şimdi ben ildeki hastaneye gitmek istiyorum orda bi doktor seçimi yapmak istiyorum benim tahlillerim çıkmış ben bu sonuçlarla başka doktora gitsem olur mu acaba