sevgiseli_ Bnde ilk similacla başlamıştım onda çok kusuyodu sonra aptamil ar kullandım rahatladık. Şuanda bebelac gold kullaniyorum. Bebeğim 2 aylık ve dogdugundan beri aşırı gazlı bi bebek sürekli agliyodu kivraniyodu. Bu mama çok rahatlattı bide gaz ilacı olarak biogaia ve maflor kullandm işe yaramadı şuan damla olarakta sab simplex kullaniyorum. Gece mama için her saat kalkiyo ve yedikten snra uykuya dalıyo sonrasnda gazını kendisi çok rahat çıkarıyo bebelac gold deneyin bide isterseniz