Kızlarr 2 gün önce ev taşıdım kolay oldu ama ister istemez yoruldum.Ama bugün 3. Gün oldu vajina kemigimde bı ağrı var ve her ayağa kalktığımda ağrı ve baskı hissediyorum.Yoruldugum için normal midir yoksa hemen bı doktora gitmeli miyim ? Çok kararsız kaldım.Bebek hareketleri iyi çok şükür vajinada ki kemik ağrısı korkutuyor beni.dun gittim hastaneye ama Kendi doktorum yoktu muayene olmak istemedim sizce ne yapmalıyım ?