22.haftamdayım 3 gündür böbrek ağrısı çekiyorum sırtıma doğru bugün doktora gittim böbrekte genişleme varmış daha başındaymış ama 1 haftalık gaz giderici vs ilaç verdi rahatlatır diye biraz ağrıların çok geçmezse böbreğine tüp takmamız gerekiyo dendi . Böyle bi durumla karşılaşan var mı çok korkuyorum ilk gebeliğim