Orticci Merhaba istanbul türkiye hastanesinde doğum yapan varmı nasıl geçiyor o süreç özellikle pandemi de ?
bebisim-_00 Orticci şurada bekleyeyim ben kontrole oraya başlayacağım 10+0 haftam. Gidip görüştüm kısmetse ikili testten sonra kontrollere başlayıp doğuracağım