Zafsim0801 kasılmaların oluyor canım normal benim 35.haftam da başlamıştı hareketliydi baya da bebiş doğum öncesi hazırlıkmış bu toplanmalar kasılma diyor doktorlar şuan 37+3 hala devam karnımın ortasına toplanıyor geceleri çok oluyordu uyku uyuyamıyordum ama şimdi gündüzleri de oluyor bide düzensiz sancılarım var o yüzden sıklaştı bebişi bekliyorum bir yandan o yüzden